Tokio Hotel- OFFICIALLY UNOFFICIAL!!

For those truely die-hard TH fans and lovers! This un-official forum is dedicated to getting some of the hottest news and recent pictures- FAST! AND you can still talk about other stuff in the 'General Chat' section, for anything and everything! ^_^


You are not connected. Please login or register

Brother Bill Kindergarten

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1 Brother Bill Kindergarten on Fri Aug 21, 2009 11:06 pm

Echy

avatar
Moderator
The Kindergarten eez bakk!!

I miss bwother Billa! ^^

2 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Aug 21, 2009 11:10 pm

me+bill=luv4ever

avatar
0.0 Billa! Whewe awe you??? *looks around* OOH! HEY ECE!

3 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Aug 21, 2009 11:13 pm

Echy

avatar
Moderator
Hai Susan!

Bill: Hey girls,
me: *hugs Bill's legs* I missed u bwotha billi!

4 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Aug 21, 2009 11:16 pm

me+bill=luv4ever

avatar
ECE!!!!! ME WANTS A LEG TOO!!!!! *whines*

5 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Aug 21, 2009 11:17 pm

Echy

avatar
Moderator
Ok! Take that leg, and the other one is mine! *passes the leg*
(wha? lmfao Razz)

6 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Aug 21, 2009 11:21 pm

me+bill=luv4ever

avatar
Me:hehe YAY!!!! *huggs Billa's leg*

Bill: uh... girls.... :/ can you let go?

Me: 0.0 sowwy Bill! *lets go*

7 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Aug 25, 2009 3:34 pm

Uchiha_Helenaka

avatar
Admin
*goes for hug and accidently headbutts him* Oh Gott! So sowwi bwrudder Billi!!!

http://threalfans.forumotion.com

8 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Aug 25, 2009 4:32 pm

me+bill=luv4ever

avatar
Bill:It's ok,im fine.... *ow* lol

Me: BIWW!!! IS THA SNAKE STILL THERE??? IS YOU GONNA DIE?

9 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Aug 25, 2009 4:59 pm

Uchiha_Helenaka

avatar
Admin
Yeah Biwwi! Is da snake still hew?

http://threalfans.forumotion.com

10 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Aug 25, 2009 6:55 pm

me+bill=luv4ever

avatar
Bill:Uh... yes, the snake is still there, but it's fine. i went to the doctor's and he said its fine and wont kill me.

Me: YAY!!!! Biww wont die!!!

11 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Aug 25, 2009 6:55 pm

Uchiha_Helenaka

avatar
Admin
Yay!!! Biwwi won't diedi on me!

http://threalfans.forumotion.com

12 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Aug 25, 2009 7:14 pm

me+bill=luv4ever

avatar
Bill: How about we dance to celebrate? I'll sing!

Me: YEA!!!! SING BIWW!!!! SING!!!!!!

13 Re: Brother Bill Kindergarten on Wed Aug 26, 2009 12:52 pm

Uchiha_Helenaka

avatar
Admin
Singy Biwwi!!! yay! I wuv you, bwudder!!!

http://threalfans.forumotion.com

14 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Sep 15, 2009 12:14 pm

Echy

avatar
Moderator
Bill: *sings human connect to human*

Ahh I dont get the lyrics but that song is awwsum.^^


_________________
This Forum Is So Unnoficial That I Even Don't See The Point Of A Signature. lol!

cat But That Katze Is Adorable..

15 Re: Brother Bill Kindergarten on Tue Sep 15, 2009 11:46 pm

me+bill=luv4ever

avatar
Me: Me likey tha song too! But me no understand! explain Biwwy pwease! Smile

Bill:um.... wait until you're older, then you'll understand...

Me: PWEASE!!!! *puppydogface*

Bill:um...

16 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Sep 25, 2009 1:13 am

Uchiha_Helenaka

avatar
Admin
'How can i connect to you?' sownds dirty, Biwwi!!!


_________________




^^ 'Sure, he's a virgin' lol!

I LOVE you guys so much! Thanks for being here for me when I have needed you.

I am STILL married to my lovely wifey Sarah- 11/04/2009. I love you fur immer
http://threalfans.forumotion.com

17 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Sep 25, 2009 3:13 am

Jenny

avatar
I agwee
"Girl meets girl know what to do"
We have Sweepovers!

18 Re: Brother Bill Kindergarten on Fri Sep 25, 2009 11:18 am

Uchiha_Helenaka

avatar
Admin
Yay! Sweepovers!!!!


_________________




^^ 'Sure, he's a virgin' lol!

I LOVE you guys so much! Thanks for being here for me when I have needed you.

I am STILL married to my lovely wifey Sarah- 11/04/2009. I love you fur immer
http://threalfans.forumotion.com

19 Re: Brother Bill Kindergarten on Sat Sep 26, 2009 1:28 am

me+bill=luv4ever

avatar
Bill: LOOK! IT'S NOT ABOUT SLEEPOVERS!!!!!!

Me:Awe you sure Biww?

20 Re: Brother Bill Kindergarten on Sat Sep 26, 2009 2:03 am

Jenny

avatar
But sweepovers are fun though!
Isn't your song about having fun?

21 Re: Brother Bill Kindergarten on Sat Sep 26, 2009 3:44 am

me+bill=luv4ever

avatar
Bill:Yes, its about fun, but its big people fun, not fun for you guys....

Me:What Kind of fun Biwwi?

22 Re: Brother Bill Kindergarten on Sat Sep 26, 2009 10:30 pm

Jenny

avatar
we awe big people!

23 Re: Brother Bill Kindergarten on Sun Sep 27, 2009 12:28 am

me+bill=luv4ever

avatar
Bill:*picks up Jenny* now, if i can do that, that means that you are not a big person! so i can't tell you... just wait...

Me:BIWW! IF YOU PICK ME UP, CAN YOU WHISPER TO ME WHAT IT MEANS?!?!?!

Bill:No, i still can't....

24 Re: Brother Bill Kindergarten on Sun Sep 27, 2009 2:20 am

Jenny

avatar
Biww *giggles* You're sow stwong you could do that to a bigwer girl, if you can't tell us show us!

25 Re: Brother Bill Kindergarten on Mon Sep 28, 2009 4:44 pm

Uchiha_Helenaka

avatar
Admin
Biwwi.... Are you on about grown-up fun? LIke... When Mama und Papa love eachother veeeeeeeeeeewy much....


_________________




^^ 'Sure, he's a virgin' lol!

I LOVE you guys so much! Thanks for being here for me when I have needed you.

I am STILL married to my lovely wifey Sarah- 11/04/2009. I love you fur immer
http://threalfans.forumotion.com

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum